ucapan pembukaan

WAH... ada blog? aku.... jgn mengarut yang bukan-bukan da la..

Mar 21, 2012

cleaning time..

Wa... ini boleh masuk dalam catatan peribadi. Lama giler x hupdate blog. Sawang berkepul2. habuk +debu tak  usah cite la adik oi. Wat malu diri sendiri je. aku rase kalau bole wat illustration mesti jadi ala2  pic kat bawah tu. Rumah yg buruk dihiasi pokok2 yg mati segan hidup x mau (puitis si pokok tua). Apa la anak dara ni rajin cikit malas banyak. Setelah dileteri + dimaki + diganyang oleh makhluk lebih halus dari aku, akhirnya aku tersedar dari kepompong kemalasan. Pegang penyapu, kemas2 apa yang patot..
Bye2 gamba x cantik :p
Akhirnye aku boleh berbangga... Ada gak entry tok tahun 2012... Hahaha...

1 comment:

  1. ish2x...pomaleh anak daro ni eh huhu..makhluk lebih halus?? chap ke?? x mungkin la ahhaha..

    ReplyDelete