ucapan pembukaan

WAH... ada blog? aku.... jgn mengarut yang bukan-bukan da la..

Jan 28, 2011

2 versi berbeza

Me vs Bulat. Aku tau lelaki dan perempuan itu berbeza. Cam aku dan En Bulatku.

Perangai kami op kos la lain2... Aku kurang jimat dia terlebih jimat, 
Aku rajin cikit, dia rajin banyak. Ni  tak leh jadi, semua dia nk. 
Ha aku tau, bab ni dia tak leh lawan aku. Aku sangat suka membebel bercakap, 
tapi dia lebih suka dengar(dia kurang cakap tau, suara dia dah kene amik ngan aku).
Dulu2 aku pikir, nak cari partner cari la yang 1 kepala ngan kita, 
baru best. Apa kau suka, aku pun suka. Kan senang cm 2. Cam sweet2 je.
Pas 2 baru aku sedar, kalau cari yang sama susah la. 
Dalam kes aku kalau dua2 pemboros kurang jimat, abislah... cam aku selalu 
cakap kalau camni"anak taukeh balak pun leh bangkrap". 
Perbezaan itu yang wat kami gembira. It mix and match with us. 


En bulat nape jauh sangat..??
Kan saya dah rindu sama kamu... Ni semua salah kamu.. hehe :)

~ lalalala ~


No comments:

Post a Comment